•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Michael - 18 januari 2013 18:47






Vad har jag gett mig in på ?

Kommer detta gå vägen tro ?

Kanske tagit mig bokstavligen vatten över

huvudet fullständigt ?

 

 

 

Är inte det socialaste ägget i redet i nuläget.

Ändå har jag lovat min son att bara jag och han

ska gå till Vattenpalatset imorgon och bada.

 

 

 

Men jag ska lära mig själv att undvika eller försöka

att inte se till det yttre. Alltså mitt yttre som jag anser i mina tankar

äckla andra. Är troligen inte så men mina tankebanor går så och har gjort

i många, många år. Vet inte hur jag ska ändra dessa tankar heller.

Får kanske boka nya sessioner hos kuratorn tror jag.

 

 

 

KAN MAN ÄNDRA SINA TANKEVANOR ?

Av Michael - 18 januari 2013 16:12




Ja det kändes nödvändigt.

Nu kommer vi köra Basics utan tvekan.

Visst kan man lyxa till det ibland men med

vår ekonomi så kan man spara pengar.

 

 

ICA Basics är mycket god

och billig mat som trots sitt låga pris inte

har tummat på dess kvalite...

 

 

T.e.x 2 kg Snabbmakaroner för 16:-

Grillkorv 9:95:-

Kycklingfilé 39:90:-

 

 

 

Ja det finns massa pengar att spara.

Och det tänker jag försöka göra.

Längtar efter min resa till Värmland.

Bara jag får ihop lite pengar sen åker jag.

 

 

" VI ÄR FÄRJESTAD "






Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards