•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Michael - 28 januari 2013 21:47






Kollade besöksstatistiken och såg att 63 besökare

hade reggats. Vad hade jag skrivit som var så intressant ?

Visade sig att det stod något om "dom" som i domen om vår broderimaskin

skulle få under dagen.

 

 

 

Vi lämnade in den imorse och fasade för det värsta.

Det värsta vore en utbytt touchdisplay på 5-6.000:-

och att det skulle ta tid att byta ut.

Hustrun ringde mig 3-4 timmar senare och sa den var klar.

Hade INTE kostat oss skjortan men tillräckligt.

 

 

 

Nu står den och bubblar för fullt

och man har lixom saknat ljudet efter den.

Litet jobb kvar att göra sen ska JAG inte ta i denna kunden med

tång efteråt. Komma hit hotfull, otrevlig mot min dotter

tänker jag aldrig acceptera igen.

 

 

 

Ta dina mössor sen stick & Brinn !

Av Michael - 28 januari 2013 09:29





Dödsstraff eller Reinkarnation...



Det är den största frågan just nu.

Nervositetn stiger för varje minut och jag vet ingenting

om utgången i detta scenario.

 

 

Sen allt annat här hemma gör inte så att spänningen

släpper utan jag sitter i stolen och känns som jag ska kräkas

utav oro ärligt talat.

 

 

Håll tummarna !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards