•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Michael - 12 februari 2013 22:53






Någon lägger in 4 kommentarer...

Någon talar inte om vem personen är

men kallar mig "GUBBE" och ber mig att höra av mig.

 

 

 

*Buhu*

Kan gissa mig till vem det kan vara en ganska osäker.

Någon tyckte också att jag inte ska ta betalt för mina foton för

så bra fotograf var jag tydligen inte.

Ska kanske lägga ner och bara sluta med något överhuvudtaget.

 

 

 

Jaja vi får se hur morgondagen blir.

Kanske "någon" ger sig tillkänna och talar om vem

personen är så jag vet vem jag ska fråga om promenad sällskap...

 

 

 

FÄRJESTAD Vann & nu blir det Wordfeud och sen sängen.

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 12 februari 2013 14:31






Efter lååång tids frånvaro är det dags igen.

Har vait tunga stunder utan och sorgen varit stor.

Men ikväll är det dags igen att spänna öronen och fylla halsen med vrålande.

 

 

 

Elitserien startar igen med match mellan Färjestad - Frölunda

och landslagsuppehållet kunde lika bra kvittat.

Spela på hemmaplan, inte vinna en match och minus 8 i målstatistiken.

Tror vilket elitserielag som helst hade spelat bättre.

 

 

 

Men nu ska vi se framåt.

Hustrun har gått från timanställning till månadsanställning

så detta ska vi samfira med fettisdagen med goda semlor ikväll.

Men nu först ska vi ha middag.

Inget kvalificerat utan korv med bröd sen åker frun på styrelsemöte...

 

 

 

Hörs igen...

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards