•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Michael - 15 februari 2013 23:18






Att det ska kunna göras till vilket pris.

Nu har jag funnit det jag sökte men frågan är

om jag har råd med hela eller omvi ska bara ta en vägg.

 

 

Har funnit tapeten jag sökte: Mimou Butterfly

men den var inte billig. 1 rulle kostar 626:- så det kan bli

en aning dyrt att klä in alla väggarna...

 

 

Sen ska möblerna målas målas om i grått.

Men innan allt detta kommer ske ska husets regent övertalas.

Fru Ordförande måste rådfrågas innan mina högtflygande

planer träder i kraft.

 

 

En spegel eller tavla över sängen med måtten 150-160 cm

önskar jag men fortfarande inte klar med vilket jag ska ha.

Lite andra Shabby-Chic saker ska jag också ha i olika former.

 

 

Lite udda att en 44-årig man är insnöad i heminredning har jag fått

höra och jag är INTE Gay som de flesta inredare verkar vara på

tv om man bortser från sönderspacklade läppfyllda Lulu Carter...

 

 

 

Ska sova på saken sen se vad som kommer upp

på önskelistan till slut...

Dröm sött !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards