•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Michael - 17 februari 2013 23:23







  • Hustrun & Dottern pratar om hur man petar näsan. Jag har rådfrågat fru ordförande om tapeterna och där fick jag nej direkt. Fanns inte en chans, ja jo OM helvetet fryser till is så vi kan säga att chansen är 0,0001% så jag släpper den tanken...
  • Imorgon ska vi handla mat så nu tömmer jag frysen ner i frugans mage. Inte så illa som det låter men hon har jobbat och fick middag serverad och glass (wienernougat) så nu ser hon belåtet på dagens skidor  som hon missade under dagen.
  • Vi har även i veckan samtalat om makan till Leo eftersom priset blir för högt och vi fick inte para tiken om vi valde att adoptera. Priset låg på 5.500:-så vi får söka vidare... Sen får vi se om vi nu är redo för att ta hand om valpar eller om vi endast skaffar en livskamrat till honom.
  • Ska nog denna veckan prata med grannen somär aktiv domare och som får fribiljetter till elitseriehockey. Kanske kan man få se sista hemmamatchen nu på lördag mot Modo. Kan ju hoppas på att det går men tar inget för givet... Håll tummarna & Sov Gott

Av Michael - 17 februari 2013 20:16







  • Äntligen en som var värd att se... De andra jag kollat har varit rent usla och denna har pågått i kanske 10 minuter och den verkar bra. Skräckfilmerna nu som släpps är numera 70% zombie dynga och lockar mig inte alls.

 

  • Denna jag ser heter "Sinister"  se den gärna. Det ska jag göra nu !

Av Michael - 17 februari 2013 18:09







  • Ja lite så känns det idag. Med lätt huvudvärk vaknade jag och botade den direkt med Ipren.Somnade dock på soffan några timmar. Fixat middag, kollat filmer och funderat på inredningen till sovrummet... Är fortfarande inne på samma spår men tveksam på vad som ska finnas på väggarna.

 

  • Tavlor eller inte det får jag se när vi bestämt hur väggarna ska se ut. Funderar på om garderoberna ska ha speglar eller inte. Måla dom vill jag men osäker på vilken färg. Ska samråda lite innan jag planerar vidare.

 

  • Hmmm... Livet går vidare ändå även om jag missat en del hållplatser under resans gång. Skabli skönt med 7 dagars vila. Ungarna har sportlov så nu slipper jag gå upp och väcka dom klockan 7 vilket är underbart. Nu lite mer slapp i soffan och se film och värma mig...

 

 

    

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards