•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Michael - 18 februari 2013 21:54






  • På fluffiga moln svävar jag runt med massa önskningar, många planer och snurriga energiska tankar om vad jag vill göra men tror mig kanske inte kunna göra. Jag vill så mycket men avslutar inte utan startar nya saker hela tiden.
  • Bestämt att köpa överskåp till garderoberna. Flytta ut en byrå med 3 lådor som egentligen bara innehåller strumpor & kalsonger. Den är furufärgad och passar bättre ute i hallen under ett gammalt fönster omgjort till spegel.
  • Sen till något mer tråkigare. Februari är ingen favoritmånad medges. Onsdag ska jag kolla långtidssocker och jag VET att det inte kommer se bra ut. Slarvar inte med medicinerna men troligen allt annat. Sen veckan före 28:e ska jag till läkaren och se om det blir förlängning utav läkarintyget eller inte.
  • Är ganska nöjd med tillståndet av fötterna. Vissa stunder har jag gått hela dagar med fötter kalla som is och det är otroligt smärtande. Men med flertalet fotbad i veckan verkar jag har fått igång cirkulationen och är rätt varm om fötterna numera. Ska nog köra ett fotbad nu sen krypa ner i sängen.

 

 

Sov Gott.......

 

 

 

 

Av Michael - 18 februari 2013 18:07







  • Somna sent inatt igen men tog en sömntablett sen drev jag in i John blund landet och väcktes av frun 10. Vi hann handla, fylla på matförrådet, spana in andra förslag på RUSTA och vi gillade märkligt nog många gemensamma förslag. Grillad kycling med ris och currysås gjordes efter att jag tog en kloklippning på Leo...
  • Får nog släppa fjärilarna på väggen och välja annat. Vi hittade tapeter som vi minst fick 3 rullar av för samma priset vi hade fått ge för fjärilstapeten. Vi fick nya infallsvinklar och har nog minst 5-6 tapeter att välja ut mellan.
  • Hittade även lådor som jag trånat efter en längre tid. Nya s.k fruktlådor som jag ska antingen lasera eller spraya vita. Fick löften om att kanske få flera och det tackar jag inte nej till. Vid första förfrågan ville jag betala men nekades och denna gången frågade jag butiksägaren och fick 4 stycken gratis.
  • Ska fota dom imorgon så ni får se hur de ser ut. Ärnog en ganska impulsiv person för jag hade en tanke när jag såg lådorna första gången men nu står det stilla. Hoppas jag kan få tips av er heminredare som läser....

 

Nu zappa lite tv.....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards