•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Michael - 27 februari 2013 23:16






Kasta i mig piller sen sova.

Grymt trött och helt slut i både huvud och kropp.

Hur det går ihop vet jag inte men analyserar det inte.

 

 

Kortare inlägg ikväll...

Hoppas på solsken imorgon och lite fotografering.

Men nu ska drömlandet våldgästas...

 

 

Sov Gott Mina VÄNNER...

Av Michael - 27 februari 2013 16:07






Sov otroligt oroligt inatt. Vaknade flera gånger och somnade ordentligt efter 5 och klockan ringde 07 sen ut med Leo innan jag skulle träffa nya läkaren 10:45. Visste inte hur, vem, vad och hann egentligen inte fundera så mycket mer förrän han ropade in mig. Jag förklarade för han hur det var, hur jag mådde och vad jag önskade.

 

 

 

Berättade även hur dåligt försäkringskassan behandlat mig och brutit sina löften och han förstod precis varför jag mådde som jag gjorde och förlängde min sjukskrivning till

2013-05-31 sen får vi se om min ordinarie doktor är tillbaka.

 

 

 

Fick även en remiss igen som jag nu innerligt hoppas

att den glider snabbt genom systemet och släpper in mig.

Men nu middag och försöka överleva kvällen utan missöden.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards