•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Michael - 8 april 2013 22:02

   Utan dig...?


Min söta 3-färgade ulltott. Du vet precis när du ska komma och trösta.

Du vet precis när du vill bli tröstad, kliad, klappad och du vet att du är älskad...

Han ger mig glädje dygnet runt och kvällsturerna kan man inte låta bli att

småskratta när han springer lös i skogen.



Becksvart ute och man ser kanske 10 meter framför sig

och jag tänker alltid på Polisskolan om ni minns filmen där 2 kadetter tvingas

plocka skräp på natten. Dom tilldelas 2 ficklampor som ska synas röra sig hela tiden så dom fäster dom på 2 hundar som leker.



Precis så ser det ut när han springer lös.

Han påminner om som vi säger här (ursäkta uttrycket) "En kåt orm på vägen"

Springer vidare.....

Av Michael - 8 april 2013 13:08







Om att finna orken...

Som det är i mitt fall så handlar det om att finna den mentala orken

mer än den fysiska. Tog ett städröj på framsidan och efter kanske

25 minuter var jag fullständigt slut. Sopade, rensade, fixade lite olja

på cyklarna sen är det lapp på luckan.



Fullsatt i skallen med massa tankar.

Ut och njut i solen sägs det men varje gång man går ut möts jag min egen motvilja.

Man ser hur mycket det finns att göra och som jag verkligen VILL

göra men det finns ingen gnista alls.



Jag tvingar mig själv och får magkatarr efteråt.

Men ska ut och njuta en stund i solen innan det blir middag.

Hoppas ni har en bättre start på dagen än så här...



Återkommer !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards