•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Michael - 10 april 2013 23:37







Råder här hemma...

Bearbetar det inte utan ryggar tillbaka och låter hustrun ta detta.

Vet inte hur och kan inte ta tag i det heller med rädsla för mig själv och mitt humör.

Hoppas bara att allt kommer lösa sig till slut till det bättre.



Längtar efter värmen, att få starta projekten utomhus i trädgården.

Kommer med nya idéer och nya utmaningar som jag kanske sen inser

att jag kanske tar mig vatten över huvudet.

Hoppas att jag bara håller huvudet kallt och tar en sak i taget.

Under tiden jag väntar på värmen så ska jag börja cykla lite ute med..... *mums*



Jaja...

Men det tar vi när den dagen kommer.

Men jag ser fram emot den tiden utan tvekan.

Men ska nog krypa ner och leka med kudden och snosa med vovven...




- - - Sov Gott - - -

Av Michael - 10 april 2013 16:16







  • Ja tänk om... Tänk om den sommaren kunde komma tillbaka. Värme, solsken, naturupplevelser, fotografering, bilturer mot okända mål och bara känna hur själen lever igen ja det ser jag fram emot så otroligt mycket... Hoppas !

 

  • Förutom det så är dagen iskall trots solsken. Satt ute förut och njöt korta stunde men så fort solen duckade så blev det bitande kallt. Gick in och tok några koppar varm te sen var jag varm igen. Zappat lite tv sen tog jag en paus och låg nos mot nos med min lilla söta Prins och kände varandras andetag............

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards