•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Michael - 12 april 2013 16:06







Kommer den att infinna sig eller inte ?

Jag måste vilket som vara beredd på att det kan komma ske.

Från 20:00 fram till morgonen är tidsfönstret öppet för beredelse...



Nya mediciner som ska köras in och fick veta av svärmor att

just "Propavan 25mg" kan just ge känslan av en redig

"Hangover" så det kan bli första gången i livet detta kommer ske.



Återstår att se hur det kommer bli.

Vad som kommer ske idag beror på hur länge jag orkar hålla mig vaken.

Sov kanske 2 timmar inatt sammanlagt så huvudet är inlindat i bomull

för att klara av stötar och mindre rörelser är att föredra.



Riktigt skitväder verka dra över landet

i form av snöslask som vi alla kunde vara utan eller hur ?

Nä det luktar gott från köket så jag ska nog inta soffläge

och vila skallen lite och kanske ta en powernap......



Trevligt Fredagsmys på er alla !

Av Michael - 12 april 2013 02:54






02:55 och ögonen värker...

Försöker blunda och det gör ondare i ögonen.

Vill kunna sova, måstekunna sova utan sömntabletter

för jag vill slippa ett beroende...

 

 

MÅSTE hitta en aktivitet som gör mig trött på dagen

men hur enkelt är det när man inte kan sova på nätterna utan

somnar mitt på dagen i ren utmattning.

 

 

På söndag ska det vända.

På söndag ska det komma värme så då ska jag

slita som en gris i solskenet och sen somna gott.

Visst låter det bra ?

 

 

God Natt / God Morgon !

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards