•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Michael - 14 april 2013 21:59





Från att jag stoppade ner näsan i ogräset

tills allt börja snurra och nu sitter jag med träningsvärk

i rumpan som heter duga.



Så imorgon ska jag verkligen se till att kroppen kan

vänja sig och inte chockas så som den gjorde idag.

Imorgon får det bli cykling och powerwalk.

Spännande och se vad som orkas med eller inte.



Tänker inte köra på som satan utan de får bli ett test

för att se om kroppen orkar med.

Hoppas bara jag gör som jag skriver och inte ballar ur (som jag oftast gör)

men det lägger jag skulden på Kia Berglund som övergav mig... (buhu)



"Lilla Gubben" ja va hart jag gett mig in på egentligen.

Dumma "Arvid" som hela tiden ska lägga sig i stup i ett...

Ska väl avrunda kvällen med att önska alla vänner en skön

mysig god natt och alla er andra ser jag i Skärselden.



God Natt !

Av Michael - 14 april 2013 15:05






Om man säger att man ska gå ut på baksidan för att

kolla blommorna så bör man göra detta och inte sätta igång med att stå på öronen

ner i rabatterna och slita ogräs tills det svartnar för ögonen.

Jävla dumt av mig faktiskt. Visst det ser bättre ut men gör inte mig någon nytta

när det känns som jag tagit virvelvindeln 80 ggr på raken...



Händerna skakar, huvudet snurrar och magen leker torktumlare.

Ska sitta en stund sen ska jag gå ut igen för vädret var skönt

om man bara sitter ner och inget gör.



Fick se massa lökväxter på gång.

Kärleksörten knoppar sig och Aklejorna såg jag skymten av med.

Kan bli ett trevligt växtår igen hoppas jag på.

Nu ut och ta lite frisk luft igen...



See Yaa !






Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards