•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Michael - 16 april 2013 14:17





Nästan allt har klaffat idag.

Ja om man bortser från sömnförlusten inatt.

Den var inte att leka med så nu inser jag allvaret.

Somnade runt 10 imorse på soffan efter att ha varit vaken sen 7 igår

morse. Duschade för jag skulle känna mig piggare men slutade med att magen rasa och jag kräktes intensivt i duschen.



Kände mig lite piggare men väldigt matt i kroppen.

Somnade liten stund i soffan och vakna med huvudvärk.

Sen tog vi oss en kort promenad innan vi gick loss på framsidan.

Klippte ner kaprifolen (rosportalen ska bort) sen klippte

vi ner vinrankan eftersom pergolan ska bort...



Jag satte mig ner och rensade rabatten, klippte rosorna

och såg till min glädje att rosen jag fick från Marina & Barnahjälpen

hade börjat knoppa sig... *glad*

Trots att kroppen sa ifrån tidigt fortsatte jag men slog ner på tempot.

Nu ska jag bara slappna av en stund och se om denna förbenade

(såg du Kostet, jag svor inte) huvudvärken kan släppa taget...



Hoppas ni får njuta av solen ni med... Kram

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards