•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 april 2013

Av Michael - 18 april 2013 11:39






Ja minst sagt en märklig gårdagskväll...

Minns inte hur jag kom isäng, minns inte att jag somna

och minns inte att jag skrev ett inlägg igår på Facebook

så sent som 23:36 och stava sämre än ett förskolebarn.



Lite chockerande att göra saker som man inte

minns ett dugg. Undrar om det har med medicineringen att göra.

Hoppas det inte sker igen bara för detta va inte alls roligt.



Annars är det ganska hyfsad dag.

Startade med lätt regn och övergick i hällande störtregn

så promenaden med Leo blev lite senare men han verkade inte bry sig

utan när regnet slutat kom han och satte sig framför

mig och la tassen på benet som han ville säga

- Kom igen, va säger du ska vi gå nu ?

Sen gick vi...



Nu sitter jag här och försöker minnas om jag gjort mer dumheter

igår eller om jag bara somnade...

Va tror ni ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards