•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Michael - 24 april 2013 21:05






Ja vad ska man säga ?

Jag spatserade runt i "Byn" lite mer än en timme

sen återvände jag till bilen...



Fanns ögonblick som förevigades på bild men än även andra

moment som mer satte sig på näthinnan.

Kan lova att alkisarna i Åmål är riktigt tuffa...

Kliver förbi den lilla pittoreska Polisstation och ser 20 meter bort en

parkbänk där 4 alkisar halsar det ena efter det andra (+ ur en dunk)

intill just lagens hus...



Så tuffa är dom inte i Vänersborg utan dom sitter så långt

bort dom kan från lagens långa arm. Annars var det mycket fina hus runt centrum.

Fotade bilder men ska redigera dom först sen lägger jag ut dom för allmän beskådning.

Idag efter att vi sen kom hem fick vi kanske en dålig nyhet men jag ska inte deppa ihop utan kanske sparar vi pengar och löser problemet på annat sätt...



Kolla film sen sova hoppas jag...

Sov Gott & Sköt om er...

Av Michael - 24 april 2013 21:05






Ja vad ska man säga ?

Jag spatserade runt i "Byn" lite mer än en timme

sen återvände jag till bilen...



Fanns ögonblick som förevigades på bild men än även andra

moment som mer satte sig på näthinnan.

Kan lova att alkisarna i Åmål är riktigt tuffa...

Kliver förbi den lilla pittoreska Polisstation och ser 20 meter bort en

parkbänk där 4 alkisar halsar det ena efter det andra (+ ur en dunk)

intill just lagens hus...



Så tuffa är dom inte i Vänersborg utan dom sitter så långt

bort dom kan från lagens långa arm. Annars var det mycket fina hus runt centrum.

Fotade bilder men ska redigera dom först sen lägger jag ut dom för allmän beskådning.

Idag efter att vi sen kom hem fick vi kanske en dålig nyhet men jag ska inte deppa ihop utan kanske sparar vi pengar och löser problemet på annat sätt...



Kolla film sen sova hoppas jag...

Sov Gott & Sköt om er...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards