•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under april 2013

Av Michael - 4 april 2013 09:33







...Ett annat sätt...

 

 

Eller varför inte göra som man gör med mobilen ?

Tryck in en sladd och sen ladda upp kroppen till maximal styrka.

Hur skönt skulle inte det vara att gå lägga sig, plugga in och sen

dagen efter vakna som en ny människa.

 

 

Nu går det inte så enkelt tyvärr utan man får snällt

finna ett sätt att försöka sova helt enkelt.

Om jag hade receptet skulle jag använda det dagligen men just

nu i denna stund på DIREKTEN...

 

 

Stickande känsla i ögonen, huvudet mos och hostar konstant.

Känns verkligen som en lyckad dag detta.

Om jag orkar med fullt ut så är jag vaken runt 30 - 35 timmar innan

jag kommer stupa...

 

 

Håll tummarna...

 

 

 

Av Michael - 3 april 2013 16:22







På vägen hem så var vi inte hungriga utan mer sugna

på något kallt och blött. Alltså var "Donken" i Säffle bästa och enda

platsen att fylla på tanken... "Ack va vi bedrog oss"

 

 

 

Vi kom fram efter kanske 5 minuter...

Vi beställde 2 shake, 1 cola zero, 1 Mcflurry.

10 minuter innan vi fick betala...

17 minuter senare fick vi vår beställning...

Hur länge får en familj på låt säga som min vän Johanna som har

make och 4 barn och som bor just i Säffle...

 

 

Vi fick vänta: 32 minuter på vår order.

Helt oacceptabelt enligt mig för drycker att ta sån tid.

Sen skylla på för många beställningar och vara endast 2 i personalen

är fel med av den som gjort schemat.

Tur det dröjer mellan gångerna som vi stannar till där.

 

 

Skamligt !

Av Michael - 3 april 2013 11:36







Natten mellan Måndag - Tisdag fick jag inte många timmars sömn.

Tror jag somnade runt 6-7 tisdag morgon och väcktes 11...

Tvättiden fanns inte på schemat så jag hoppas frun inte tog illa upp.

Vi åkte strax före 4 med stopp på Pärlans för att tanka på mat.

 

 

Vi var inne i "Templet" strax före 19 och fick sen se en mycket bra match

med fart, smällar och smågruff. Sen efter matchen kommer det

sedvanliga trafikkaoset utanför på parkeringen där vissa får frispel och

tappar fullständigt trafikvett...

 

 

Vad som skedde i Säffle berättar jag om senare !

Av Michael - 1 april 2013 19:53






Vet inte när jag somnade inatt...

Minns inget av natten men vaknade av

att telefonen brummade 12:15 och hade den inte gjort

det tror jag att ja hade legat ett tag till.

 

 

Haft en riktigt slappar dag och skulle egentligen fortsätta

med cyklandet men jag överanstränger mig för mycket tror hustrun

och efter senaste 18.5 km så fick jag osköna smärtor i ryggen.

Ska kanske ta och begränsa ner det lite och stegra sakta...

 

 

Får helt enkelt lyssna på kroppen mer

annars kommer inte ryggen orka med vårens Powerwalk.

Ska försöka varva båda sakerna så kanske jag vågar visa mig

på stranden denna sommar om det nu blir så varmt...

 

 

Tror DU vädret blir bättre än förra året ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards