•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Michael - 5 maj 2013 20:58






Sån är känslan efter dagens drabbning.

Slitit som djur har vi efter att ha tömt förråd

och städat klart. Vaderna är som spända djurskinn

och jag ler inte det minsta som ni träningsfreak gör.




Fattar inte hur ni anser det vara skönt.

Men nu är jag förberedd inför morgondagen.

Mellan 11-12 har jag ett bokat möte med söta Vilda

sen cykla hem igen. Troligen blir det 7-8 km cykla

och kanske 1 mils promenad...




Visar mer imorgon för nu blir det hockey !

Av Michael - 5 maj 2013 16:08







Hur kunde du göra så mot mig ?

Fanns ingen anledning att utsätta mig för detta.

Jag hade gjort mitt yttersta och behövde dig så otroligt mycket !




John Blund din j-vla skojare...

Igår var jag mer död än levande men tror

ni han sprinklade pulver under mina ögonlock ???

Nej det dög inte utan jag låg i soffan med värk till runt 6 imorse

sen somnade jag och sov till efter 10...



Hade 10 ggr mer värk när jag vaknade men fick stoppa i mig

frukost sen ut och jobba. Hustrun rensade förrådet

kastade skiten i skottkärran och jag

släpade bort det till containern...



Baksidan snart helt klart, ska bara

göra iordning grillbänken sen

nästa vecka (troligen torsdag) blir det släpkärra

som ska fyllas och kastas på tippen...



Nu får dom gärna komma och måla

så jag kan göra klart rabatter, nya trägolvet och sätta upp

vår nya Paviljong på baksidan...



BLÅSLAMPA ????

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards