•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under maj 2013

Av Michael - 5 maj 2013 16:08







Hur kunde du göra så mot mig ?

Fanns ingen anledning att utsätta mig för detta.

Jag hade gjort mitt yttersta och behövde dig så otroligt mycket !




John Blund din j-vla skojare...

Igår var jag mer död än levande men tror

ni han sprinklade pulver under mina ögonlock ???

Nej det dög inte utan jag låg i soffan med värk till runt 6 imorse

sen somnade jag och sov till efter 10...



Hade 10 ggr mer värk när jag vaknade men fick stoppa i mig

frukost sen ut och jobba. Hustrun rensade förrådet

kastade skiten i skottkärran och jag

släpade bort det till containern...



Baksidan snart helt klart, ska bara

göra iordning grillbänken sen

nästa vecka (troligen torsdag) blir det släpkärra

som ska fyllas och kastas på tippen...



Nu får dom gärna komma och måla

så jag kan göra klart rabatter, nya trägolvet och sätta upp

vår nya Paviljong på baksidan...



BLÅSLAMPA ????

Av Michael - 4 maj 2013 18:26







Idag är det befogat att ropa på han utan

att vara kristen. Han får gärna bota min kropp

när som helst men gärna imorgon när kroppen

kommer explodera i värken "from hell & hans moster"


Före:


   


Mitten:


   



Omplacering:


 



Kommer ske mycket här nu och jag hoppas vi kan

genomföra allt som just nu är i teorin men som ska

utföras och bli som vi hoppats på...



Båda är fullkomligt slut i kroppen

så nu ska vi äta köttfärslimpa och avnjuta

en troligen skitmatch för Sveriges räkning mot Tjeckien...



Men vi håller tummarna !










Av Michael - 3 maj 2013 19:08







Fick mig en tillsägelse att byta

text p.g.a synfel ;o)

Så jag bytte väl då...



Har grejat ute på framsidan och fått halva rabatten gjord på framsidan.

Måste dock köpa en eller 2 hinkar med sten till. Hade 3 hinkar med mig

och var SÅ säker på att det skulle räcka men jag fick snällt

krypa till korset och erkänna att det räckte inte.



Så imorgon får vi ta en snabbtur tillbaka och köpa 2 hinkar till

sen hem igen och efter det är klart river vi altanen. Visar bara den delen

som är färdig så får ni se resten imorgon...



Vi har avklarat årets första grillning. Helgrillad fläskfilé va precis

vad kroppen önskade sig. Som förrätt blev det grillad majskolv.

Nu ska jag vila på maten innan jag skuttar in i duschen

och ångkokar min gamla kropp...





 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards