•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Michael - 4 juni 2013 23:17






Men kanske inte...

Somnade 5 imorse efter att ha varit sömnlös, tankspridd, glömsk

till den gräns att ni som läst under dagen såg att jag sprang runt som en liten tomte

i mörkret efter 1 ute i trädgården med spadar och vattenkanna.

Efter att klockan ringde 7 så har jag gått runt i dimma hela dagen.



Vid läkarbesöket undrade t.o.m läkaren hur länge jag ska orka med.

- Du är så ung, din kropp kommer inte orka mer snart.

Ung vet jag inte kanske men det andra stämmer ypperligt.



Imorgon hoppas jag på massa saker ska slå in men speciellt en sak.

Kommer det inte ske kan jag inte påverka men jag vet att det sker av en anledning

och inte är så illa som jag innerst inne alltid tror men jag måste

påverka mitt tänkande och inse att allt kan bara bli bättre.



Dags att ta mediciner och sen försöka

intala min son att han måste lägga sig sen får han vara vaken lite längre

nu när det är lång ledigt innan sommarlovet börjar...



Sov gott alla varma själar !

Av Michael - 4 juni 2013 01:49







Sagt godnatt till alla...

Sagt godnatt till mig själv och min son...

Men kan jag sova då ?

Inte en chans i helvete rent ut sagt.

 

 

Jag kollade film under kvällen och mitt i fick jag ett telefonsamtal.

- Hej! Vill du ha blommor ?

- Hej! Klart jag vill ha...

- Kom med en gång.

Sagt och gjort, jag pausade filmen och kasta mig på cykeln.

 

 

Väl framme hamnade man i ett paradis av växter.

Framodlade med enorm lust och kärlek och när jag kliver av cykeln

får man en kram, välkommet bemötande och orden...

- Säg vad du vill ha!

Gick inte lätt med utvalet skall jag medge för det fanns blommor överallt.

 

 

Blommor jag kände igen och blommor jag aldrig sett men som var underbart vackra.

Började att försöka göra ett urval och med ett STORT leende valde jag följande...

  • 3 Jätterams
  • 3 Aklejor (måste ha)
  • 1 Pion
  • 1 Omärkt.
  • 1 Stor Julros

 

 

Hoppas att jag får återvända och få med mig flera som utlovades.

Så lite därav min sömnlöshet.

Kom på när klockan var 01:04 att jag glömde plantera så raskt ut mitt i natten

och gräva ner sen vattna. Varken jag eller min vän hade förlåtit mig om jag misskött

dessa underbara växter...

 

 

Andra tankar som gnager är läkarbesöket 10:30.

Ber den allsmäktige Buddha om lycka och era tankar, tummar, hartassar och

alla andra slags lyckoamuletter ni har hemma som kan ge mig tur imorgon.

 

 

Men nu ska jag försöka sova igen.

Längtar tills... Ja senare under dagen och till onsdagen.

Sköt om er alla underbara varelser & Sov Gott - Vakna torrt !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards