•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Michael - 6 juni 2013 16:39





Hur  ska man börja ?



Försöker beskriva mig själv på ett enkelt sätt.

Förr hade jag aldrig problem men det har ändrats nu.

Vet inte varför det skett och hur det skedde...



Jag har utvecklat en social fobi.

Ja undviker människor utanför dessa 4 väggar.

Ja kanske inte de närmaste men utanför den cirkeln.

Jag vågar inte ta det steget för att sträcka ut handen

och be om socialt umgänge...



Har massa människor som jag pratar med via datorn men

utanför cyberrymden har jag inget liv alls.

Därför som många anser mig som udda, osocial, konstig.

Dricker inte, går inte ut, träffar inga...



Inom mig tror jag ingen vill träffa mig,

att människor ser mig och ful, äcklig och märklig.

Söker inte bekräftelse men söker felen  hur ska man

annars kunna rätta till dom ?



Jag undervärderar mig själv, trycker ner mig själv och anser

när någon påpekar att jag ser bra ut eller gör något

positivt att dom har fel...

Jag ser inget märkvärdigt i det jag gör...



Jag gömmer mig i min trädgård eller bakom bloggen.

Hjälp mig någon att komma ur detta...



HJÄLP !!!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards