•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Michael - 3 juli 2013 18:49






Fick det bli idag...

nästan 45 minuters promenad sen lång stund ute på

altanen där vi gosade och det gavs massage tills hon somna.

Men nu är det stor avsaknad eftersom Vilda ska ta semester.

Hon ska ut på de stora vidderna och löpa med husse & matte...

 

 

Hoppas vi återses i Augusti igen.

Som tur är har jag att göra och sen efter sommaren kommer Vilda tillbaka och en ny hund till skall rastas.

 

 

Fick tag på vår Bovärd som jag försökt ringa i veckor.

Jag fick ÄNTLIGEN min färghink med penslar med så nu ska jag kunna

färdigställa våra plank med svart lasyr.

Som en god vän sa

- Verkar som du mår lite bättre...?

Jag har viljan, jag har önskan men orken och motivationen

saknas fullständigt.

 

 

Inte kul att köra på 2-3 timmar ute sen inte ens kunna röra

mig efteråt utan värktabletter och salva.

Det tar stopp i maskineriet direkt och man drar sig för att utsätta sig för samma sak dagen efter.....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards