•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Michael - 6 juli 2013 20:14





Man kan faktiskt börja undra.

Musiken låter vidrigt kass och vad som rör sig hos grannen

liknar ett väckelsemöte med flödande akohol.

Men det är väl jag som börjar bli gammal eller ?



Annars har dagen flutit på rätt

skapligt när man är genomsnorig.

Leo har badat i sjön och är mycket nöjd.

Dottern lagade maten och alla överlevde...



Nu ska jag kola film en stund till innan jag

ska rasta Leo för kvällen sen blir det nog sängen.

Inte trött men dock febrig och ljusskygg....



Sov Gott

Av Michael - 6 juli 2013 13:51





Kom från ingenstans...

Hoppa på mig utan anledning och nu sitter jag här

och svär över ditt tilltag.



Tror du hoppade av min hustru sen kröp du in i mig

förbannade förkylning.
Febrig och räddades av min dotter som köpte näsdroppar.



Leo njuter på trädäcket och gömmer sig som sin husse

i skuggan och gillar idag inte alls solen...



LÄMNA MIN KROPP NU !!!!

Av Michael - 6 juli 2013 00:31






Allt roligt har ju sitt slut eller hur ?

Dagen starta hyfsat bra förutom att jag fick vara utan det jag ville haft.

Vi grillade grillspett och njöt av vår nya altan.

Massor kvar att göra och om några timmar hoppas jag att

det INTE kommer regna.

 

 

Avslutade kvällen som gräsänkling.

Tog en cykeltur en timma och det var skönt ute och

väldigt uppfriskande. Väl hemma satt jag och dottern och mumsade köttbullemackor under tiden som sonen spelade och hennes fästman slocknat efter en lång arbetsvecka.

 

 

Själv ska jag nu duscha och sen göra mitt yttersta

för att få sonen i säng.

- Varför ska jag sova ?

- Jag har sommarlov jag får va uppe hur länge jag vill.

Tar mig en insomningstablett så kanske allt går bra...

 

 

Sköt om er alla ! (Bilder kommer imorgon)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards