•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Michael - 11 juli 2013 14:44






Ja man kan alltid fråga sig och jag gör det varje dag.

Jag vill också ut med familjen och bada, jag vill också ut och fiska, fota

kasta skorna och gå i gräset. Men varför finner jag ingen ORK ?

Inte kroppen som är trött utan SJÄLEN !



Varje gång jag har saker att göra slutar huvudet att fundera.

Nu måste jag på eget sätt försöka hålla kroppen och skallen igång

annars gräver jag ner mig som vanligt.



Vi började på framsidan igår.

Fått fel färg men det skiter jag i för det får hyresägaren stå för.

Hade 2 duktiga målare i form av dotter + fästman och hustrun slet med nya staketet

under tiden som jag handlade och lagade mat.



Ska göra ett tappert försök till att göra nytta.

Kanske får jag stjärna i boken för gott uppförande.... Hör av mig

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards