•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Michael - 13 augusti 2013 06:05







Att krypa ner under täcket med massa tankar

och utan mediciner. Sen somna på soffan under dagen gör

inte saken lättare så istället för att göra resten av morgonen sur för frun så gick jag ner till soffan...

 

 

Här sitter jag nu !

 

 

Ögonen ser ut som dom rullat sig i pepparspray

och gäspar gör jag varannan minut men inte

ska jag somna inte. Kommer ma över gränsen ja då är det

fullkomligt omöjligt att somna.

 

 

Får sitta här en liten stund sen får jag ta en

cykeltur till Hemköp och köpa nygräddat bröd

och sen bjuda familjen på.

Kanske man kan glädja någon med att vara uppe.

 

 

Spelar lite Farmville 2 så länge.

Vet inte om det är en så bright idé men finns inte

så mycket annat att göra...

 

 

TÄNKER PÅ DIG !!!   

Av Michael - 13 augusti 2013 00:09






Kan nog finnas andra anledningar till

att tårarna rullar när jag väl tänker efter.

Händelsen i sig är oförlåtlig och sårar mig

enormt. Sen i kulisserna ligger min mammas sobotliga

sjukdom som ingen vet när den löses in...

 

 

Imorgon får jag tänka på annat.

Imorgon ska vi agera flytthjälp och hämta

svärsonens möbler och tillbehör i Skara.

Ska kanske krypa ner nu för jag har en hund att

rasta imorgon klockan 12.

 

 

Godnatt och glöm inte pinka på alla blåbär

som ni inte ska ha själva... ;)

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards