•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Michael - 14 augusti 2013 23:29






Vet inte hur eller var jag ska starta...

Står på ett ben och har ÄNNU mer att fundera på.

"Moonwalker" är mitt nya indiannamn.

Mannen som vandrar sida vid sida med månen.

 

 

Just nu Administratör och kanske händer det mer.

Vill dock inte ta ut glädjen i förskott men jag

vill kunna förändra min framtid och kanske fick

mitt liv en vändning ikväll tack vare M.M.B

 

 


Ska ske massa saker innan det kan bli verklighet.

Jag som ska förändra mig, jag som ska lösa vissa

hinder och problem innan jag kan se min

framtid en aning ljusare.

 

 

Håll tummarna !

 

 

 

Av Michael - 14 augusti 2013 11:13






Ave Maria....

Kroppen känns som indianer spänt

upp mitt skinn för garvning.

 

 

16:15 Lämnade vi Vänersborg och styrde

mot Skara där vi skulle fylla släpet med möbler.

Vi hann lida genom Grästorp sen fastna vi framför en bilolycka. En personbil med 4 ungdomar hade

vad vi sen troligen listat ut kört slalom mellan

mittlinjen.

 

 

Läs om olyckan: Bilolycka Grästorp

 

 

Nu ska jag få i mig föda sen försöka ta min

ömma kropp på cykel till Onsjö där idag Alice

väntar på att få ta en promenad med mig...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards