•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Michael - 15 augusti 2013 23:42






Tänk att man kan vara så feg.

Inte kunna stå för vad man sagt även om sömnmedel

funnits med i bilden.

 

 

Jaja skitsamma...

 

 

Mamma har nanat i soffan hela dagen så vi får

hoppas det går att sova inatt.

Druckit hur mycket som helst i form av:

Blåbärssoppa, avslagen Cola Light och Ramlösa.

 

 

Verkade mycket piggare men istället så

låg pappa helt utslagen i soffan så vi får hoppas

det inte går något på andra sidan.

 

 

Imorgon ska det bli oväder sägs det.

Tur jag klippte gräset idag och planterade blommorna.

Näää... nu är jag så uppjagat förbannad och ska nog

ta och krypa ner och dunka huvudet i kudden.

 

 

Sov gott alla vänner och ryggradslös djur kan krypa under den sten dom kom upp från...

 

 

 

Av Michael - 15 augusti 2013 14:43






Vaknar 10!

Ingen värk, ingen oro (mer än vanligt)

känns som det kan bli en bra dag.

 

 

Går ner och startar datorn sen går jag ut i sköna

vädret och tänker "ska kolla gräsmattan hos mor & papps"

Sagt och gjort efter att jag lämnat Leo gick jag över.

 

 

Där rasa den dagen...

Mamma sitter och skakar, halvsover och är riktigt

usel i magen och har kräkts halva natten.

Jag cyklar till affären köper blåbärssoppa, cola light

under tiden som frugan som precis kom hem fick hjälpa mamma och kolla så allt stod rätt till...

 

 

Sen dess snurrar tankarna runt, fokusera finns

ite utan jag sitter halvt apatisk i soffan försöker

se på en film, äter popcorn och dricker isvatten.

 

 

Första tanken som slår mig...

HUR ska man kunna åka på minisemester om 2 veckor ?

Kommer ju gå runt och oroa sig, kommer pappa kunna

hjälpa henne som själv sitter i rullstol om hon

ramlar...?

 

 

Plötsligt känns allt HOPPLÖST    

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards