•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Michael - 1 oktober 2013 20:51






  • Kanske skulle uppskattas ?

Låta dom få känna värmen sprida sig.

Kanske parandet ökar för mina snart nyinflyttade.

Som tur är tilläts jag att köpa det som krävs och billigt var det med.

 

 

  • Doppvärmare...

Är ett måste så jag kan få upp tempen i karet som nu ligger på ynkliga

23 grader och jag får köpa en 200W och peta upp tempen till 27-28 grader

så mina nya ciklider kan komma i brunst "so to speak"

 

 

  • Kylan...

Inget som någon gillar men vi får ta oss igenom den varje år.

Nu ska jag och Leo ta kvällens sista kissrunda sen ska jag fortsätta

kolla några fler delar av serien "Under the dome" innan jag ska krama kudden...

 

 

 

Av Michael - 1 oktober 2013 13:26






  • Ja varför egentligen ?

Låg vaken länge inatt och som oftast så malde tankarna.

Kunde inte somna och de mest destruktiva och jobbiga tankar pulserade

i huvudet och det var riktigt jobbigt. Till slut somnade jag av ren utmattning

strax efter halv 5 imorse och ljudet av klockan som slog 7 var inte uppskattat.

 

 

  • Diabeteskontroll...

Lite jobbigt nu när man inga svar får direkt på långtidssockret eftersom

provet skickas till annat labb. Vikten låg på 110.4kg och blodtrycket 117/83

och det var uppskattat. Även midjemåttet hade minskat till 107 cm.....

 

 

  • Mental Rapport...

Hoppas att sjukintyget skall snart komma.

Kanske löser sig med medicinen eller va säger du Sjuksyster Carina ?

Kan det vara så att 40mg Cipralex gör mig så otroligt trött eller beror

det endast på blodsockret ?

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards