•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Michael - 24 oktober 2013 23:31

  Kunde inte vara bättre !

Känslan av värmen, känslan av skönhet *mums* och morgonpromenad

i shorts och kallad knäppskalle för det var vind och iskallt...

 

 

Ganska hyfsad dag idag.

Ja om man frånser mina sockervärden. Startade på 12 enheter, gick upp

till 16 och efter dagens samtal ska jag nu ändra tid från morgon till kväll

och öka till 20 enheter.

 

 

Tog en cykeltur i skitstormen ner till Zoo Källaren och kollade

in lite saker som jag ska ha ner i ett nytt kar som jag fick av en granne.

Ska ha det till yngelkar och ska stå i sovrummet hoppas jag på.

Jag hoppas att mina ciklider ska yngla av sig i framtiden......

 

 

Mycket kretsar runt akvarium känns det som.

Men för mig är det lite som terapi och jag kan tänka på annat.

Händer och huvud får försöka samarbeta så gott det går.

 

 

 

Nu ska jag försöka få skallen att samarbeta med

kroppen och försöka sova.

God natt med er och dröm sött !

 

 

 

Av Michael - 24 oktober 2013 11:27

 



Helgen nalkas...

På lördag är det Oktobermarknad.

Samma skit egentligen varje år men det är

en årlig tradition som jag inte missat många gånger.

 

 

Renkorv, cocosbollar, våffla, marknasgodis

ja det är det som följer med hem

och tur det bara är 1 gång om året.

Fast renkorven skulle jag orka få i mig

lite oftare för den är grymt god...

 

 

Idag är det vilodag med långvarig huvudvärk.

Trött trots att jag sover 1-2 timmar extra på

nätterna även om det krävs piller...

 

 

Nu blir det....soffan

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards