•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Michael - 29 oktober 2013 21:25







Gjort läkarbesök och förlängt

året ut. Första gången jag bad om förlängt

under tiden jag varit sjukskriven men det

fanns en anledning denna gången.

 

 

Ska försöka ta tag i mitt liv och från

en början tänkte jag att myndigheter som

Försäkringskassa inte skulle bry sig men där

hade jag fel.

 

 

Läkaren skrev i intyget att nu låg bollen i

FK´s händer och att dom skulle ta kontakt med mig.

Tog säkert 1½ timma sen ringde handläggaren och nu

ska jag innan gemensamma mötet med FK & AF hitta en plats, butik som jag kan tänka mig att börja

arbetsträna på...

 

 

Ny sak att kämpa med...

Har blodsockret att bråka med och det

sänker mig fullkomligt.

Ny punkt på agendan att bråka med är en förkylning

som frugan kastat på mig...

 

 

NU blir det sängen.

Febrig och poppande bihålor.

Sleep tight...

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards