•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under oktober 2013

Av Michael - 22 oktober 2013 22:01







Tänk att man kaan bli så glad.

Nystart och nya individer...

Hoppas du gillar det Ramona :)

 

 

Sen till något mer stötande.

Ser på nyheterna och reportaget handlar

om en kvinna som filmats under samlag

och filmen lagts ut på 2 sexsiter.

 

 

Kvinnan tilldöms 150.000:- men eftersom

det ansågs som vanligt så sänktes ersättningen

till 25.000:- då reagerar man. Fildelar du å

krävs du på miljoner men allt annat som dråp, mord

misshandel, våldtäckt ger en kränkande summa...

 

 

FY FAN !!!

Av Michael - 21 oktober 2013 21:41

 


Brukar ni fira ?

Om inte, varför ?

OM ni gör det så hur brukar ni göra ?

Tipsa mig gärna...

 

 

Nu iväg till en vän och lyfta ner

akvarium från hennes vind.

 

 

Leo önskar godnatt !

 

 

 

Av Michael - 21 oktober 2013 12:00





Haplochromis phytophagus

 

 

 

 

Kommer troligen gifta om mig.

Kolla vilka underbara färger.

Som en underbar färgpalett för 45:-/st

 

 

SOON 2 BE MINE !!!

Av Michael - 21 oktober 2013 10:41






Fick lite arbetslust så jag förfinade

min blogg designmässigt sett.

Höstens färger förtrollar och fångar

mig på så många olika sätt med sin färgprakt.

 

 


Sen kan man kanske tycka att allt bleknar bort

när regnet faller och löven förmultnas till

en stor hemsk sörja. Nu kan man faktiskt önska

sig snö istället för detta tråkiga.

 

 

6 timmar kvar...

Av Michael - 21 oktober 2013 09:00






Startade bättre än gårdagen slutade.....

 

 

Nu hoppas jag att vädret skärper till sig för detta ser inte

alls roligt ut. Mörkt och näst intill storm ute.

 

 

Tur man inte ska ner till Zoo Källaren förrän 17 idag så

kanske hinner vädergudarna ändra sitt humör.

Ja humör ja...

Mitt var inte alls på sin bästa sida och jag lägger mig inte ofta

runt 22 med insomningspiller men det var det bästa

och mest oundvikliga....

 

 

Lite frukost nu sen soffhäng !

 

 

 

Av Michael - 20 oktober 2013 11:38







Kan inte beskrivas bättre.

Man hinner inte komma utanför dörren

förrän det slår mig...

 

 

Det är vidrigare väder än det såg ut

att vara genom vardagsfönstret.

En dag som denna önskar jag vi hade en kamin

att elda i. Sprakandet, värmen, flammorna...

 

 

Hunden rastad så nu ska jag sjunka ner

i soffan innan jag ska dammsuga och ikväll

har vi tvättstugan... *suck*

 

 

 

Av Michael - 19 oktober 2013 18:50






And i don´t got paid...

 

 

Ja så kan livet vara. Allt är inte lika enkelt

som i sångerna men man får göra det bästa av situationen.

Loppisenblev inställd för min de men hustrun tog

på sig uppgiften ensam och det gick lysande bra.

 

 

Säger sig självt att jag inte ska vara närvarande

för det är samma sak varje gång jag är i närheten...

Men det är dock roligt att prata av sig med alla som

vill ta sig ut och hälsa på.

 

 

Gnuggat igenom Säsong 6 med 6 avsnitt

av serien Sons of anarchy och längtar efter mer.

En sista film för kvällen: Byzantium sen får vi se vad

som sker efter det...

 

Av Michael - 17 oktober 2013 21:23






Upp med tuppen klockan 7!

Sonen ska väckas sen är det full rulle tills

solen går ner skulle jag tro.

 

 

Handla på Willys först sen direkt till Ö&B

innan vi styr bilen hem igen. Hustrun ska jobba

13-16 och under tiden ska jag hämta mina fiskar

i stan, kolla på nya och efter frun slutat ska jag

hämta hennes fiskar.

 

 

Hon ska även kolla på en present

till "någon" och sen blir det Tacos och krasch i soffan..

Hoppas att allt hinns med som står på schemat

utan att man stupar.

 

 

Idag har man inte förtagit sig

så kanske finns det krafter kvar tills imorgon.

Lördag ska vi stå på Torgets loppis och försöka sälja

av lite så vi får mer plats i förrådet...

 

 

Sugen på tomtar ???

 

Vänersborgs Torg 08-14

 

Lördag 19/10

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards