•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Michael - 10 november 2013 21:42






Obehaglig känsla...

 

 

Känns som jag gör intrång i min mammas privatliv.

Vi har firat hustruns pappa och min pappa.

Gör iordning papper som ska med till begravningsbyrån

imorgon.

 

 

Sitter och letar papper, kollar allt som kan ge oss ljus

över vissa saker och jag inser snart att jag gör något fel.

Känns som jag rotar där jag inte ska vara. Mår illa och reser mig upp

och gick hem för jag mådde illa...

 

 

Fick diskat åt pappa så han slapp göra det.

Usch va jobbigt detta känns.

Känner mig hjälplös, trött... inatt vågade jag inte somna.

Skickade sms till min riktigt enda nära vän och skrev

just det att jag vågar inte sova, ville inte se min mamma ligga

på marken....

 

 

Såg spöken igår kväll utanför tomten.

Inbillade mig att mamma stod där hon som oftast gjorde.

Men vad vet jag, kanske stod hon där eller så inbillade jag mig.

 

 

Saknar dig mamma   

*tårarna rinner*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards