•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Michael - 12 november 2013 14:11







Lyssnar på dig "Mimmi" men saknar viljan...

Söker mig in i strider jag vet jag aldrig kommer kunna vinna.

Arg, uppriven, ledsen, sårad, fullkomligt vilse.

 

 

Oorganiserad till 100% men tvingas till något

jag varken vill eller kan hantera.

Hyperventillerar, gråter, sover och försker ta igen nattens misslyckande.

Somnade efter 8 imorse och hela skallen känns inlindad i bomull.

 

 

Samtidigt vare sig det är fel eller inte så bär

jag på enorma skuldkänslor. Ångrar att jag så sällan sa jag älskade min mamma.

Det gnager i mig hela tiden, att jag aldrig fick ta farväl kommer jag aldrig

kunna påverka men just dom orden kan jag aldrig säga till henne igen...

 

 

*Paus* tårarna flödar....

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards