•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Michael - 23 november 2013 20:12






Kanske flyttar in ?

Något måste göras, jag måste hjälpa och detta

är ett av stegen jag ska ta.

 

 

- PROJEKT -

 

 

Känns som detta kan bli hur bra som helst.

Min egna lilla touch på vissa detaljer sen kommer

det vara uthyrt hela vintern.

 

 

Vad tror ni om detta ?

Ser verkligen  fram emot detta.

Hoppas det går som jag vill bara utan komplikationer...

 

 

Håll tummarna !

 

 

 

Av Michael - 23 november 2013 11:11

 


Gårdagens tankar var inget vidare...

Inte hälsosamt med för lite sömn, eller rättare sagt obefintlig sömn.

Känns ganska skönt att kunna blogga av sig ilska, sorg, ångest när man vill.

 

 

Alltid någon som skriver stödjande ord och egna tankar.

Jag behöver det verkligen just nu.

 

 

 

Vet inte hur men dags att försöka rycka upp mig.

Insulin taget, frukost nertryckt och hunden rastad...

Måtte inget gå fel idag.

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 23 november 2013 00:13


 

 

 

 

 

Förlåt Catarina !

 

 

Insåg tidigare varför jag mår som jag gör.

Insåg att den enda anledningen till att mitt psyke

är fullständigt ur balans är....

 

 

Ja du vet varför syster yster.

Har skött mitt insulin till pricka men istället

putt den andra åt sidan.

 

 

Varför vet jag med nu när jag tänker efter.

40mg borta gav mig mina känslor tillbaka.

40mg mindre gav mig tårarna som rinner från mina kinder.

MEN...

Jag sjunker !

 

 

Hjälp mig någon...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards