•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 november 2013

Av Michael - 25 november 2013 20:15







Åhhhh Henrik Olsson jag avundas dig.

600 km under ett år...

 

 

Ska banne mig göra ett starkt försök att göra något

åt min 110% lathet.

Jag vill också ha Legs of Steel och vältränad mentalitet...

 

 

Bara sluta med alla ursäkter.

Fixa till "extra" cykeln och sätta fart till våren.

 

 

Men nu ska jag fortsätta tvätta fönstrena i köket

så frugan får hänga upp julgardinerna.

Hur går det med erat julstädande ???

Av Michael - 25 november 2013 11:30





Uti drömmen jag åter är där...

 

 


Sången handlar om en kille som sitter långt från sin mor,

modern befinner sig i en dal långt borta....

 

 

Kändes som en passande låt att spela.

Vare sig det är Jul eller inte faktiskt.

Julstädar här hemma med blandae känslor.

Skriver av mig en liten stund så jag får ut mina tankar.

 

 

Gråter när jag är ensam...

Vet jag gör fel, vet jag är svag och förstår att

man får vara det med så jag fattar inte

varför jag skäms över att inte visa det öppet.

 

 

Har ingen att visa mig tuff för

så sluta dumma dig människa.

Kanske somnar jag bättre ikväll efter dagens

fysiska aktiviteter......

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards