•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Michael - 6 januari 2014 23:19






Dagen gick inte direkt som jag hade planerat...

Skulle ha med mig chefen till Broderidesign upp till

kontoret men det gick inte alls...

 

 

Hon fick förhinder så jag får sy in mina jeans

en annan dag.  Annars har et varit en slappardag.

Vi fick veta att skolan inte startar förrän den 8:e så vi får

en extra dag att sova ut på...

 

 

Får hoppas på en mer produktivare dag imorgon.

Måste få in pengar....

En kyrkråtta är rikare än oss just nu.

 

 

Men nu blir det sängen... (kanske)

 

 

 

Av Michael - 6 januari 2014 14:36





Sonen ska tillbaka till skolan.

Försöka få han in i normala rutiner

kommer inte bli enkelt men det tar nog en vecka

om vi har tur...

 

 

Vädret lika uselt och jag längtar efter snö.

Räknar ner dagarna tills kylan kommer och håller tummarna

på att lite snö ska falla...

 

 

Ska sätta mig på kontoret idag och brodera

lite faktiskt. Vet inte vad men det kommer lösa sig.

Vi har en beställning men jag väntar på fleecetyg

sen kan vi göra en julstrumpa :)

 

 

Dags att lyft rumpan...

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards