•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Michael - 17 januari 2014 21:06





Nu vet jag varför !

 

 

 

 

 

Därför som det värker i underkroppen.

Skottat snö och det har satt sina spår...

 

 

FY FAN VA ONT !!!!! 

Av Michael - 17 januari 2014 08:10





Väcktes av att sängen ruskades om...

Tittade på klockan som visade 03:19 och jag begrep ingenting.

Tar knoppen minst ett par minuter innan jag fattat vad som skett...

 

 

Min lilla grottbjörn (Leo) har haft som vana sen han var valp

att ligga under våra sängar och sova. Det funkar inte på dessa sängar

men det har han tydligen inte brytt sig om.

Inatt hade han krupit under och troligen vaknat till med ett ryck han med

och tyckte han skulle ställa sig upp...

 

 

Kan säga att det var en chock för oss båda.

Verkade dock som han både kom på andra tankar för han somnade om

och när min klocka ringde 07 kom han gående från nedervåningen.

 

 

En omtumlande och omskakande natt.

Egedomliga var att jag ärligt trodde det var "jordbävning"

Sömnlöshet kan tydligen spela spratt med den mänskliga hjärnan.

 

 

God morgon...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards