•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Michael - 21 januari 2014 11:26





Gång efter gång har jag avbokat

mina remisser men nu gav jag mig ingen återvändo.

Idag ringde jag och bokade tid, första mötet av 6 på remissen.

 

 

Blev livrädd & äcklad av att Googla på namnet "Diabetic Feet"

så nu ska jag verkligen gå till fotvården och försöka rädda

mina fötter och ta hand om dom.

 

 

Jobbigt när svullnaderna gör å ont,

värker hela nätterna och vissa stunder får jag inte

ner foten i skorna utan att det gör redigt ont.

 

 

Hoppas på förbättring !

Av Michael - 21 januari 2014 07:45





Med fler timmars sömn...

 

 

Börjar bli bortskämd med att få sova 5-6 timmar/natt

men det är beogat och det saknas många mer timmar.

Känns när jag sitter på träningscykeln att kroppen inte riktigt

är med i matchen.

 

 

Men som med allt annat i livet så är det en berg och dalbana

mellan gott & ont hela tiden.

 

 

På tal om cykel...

Snart dags eller ?

Känns som jag kan öka lite idag med.

Ska försöka komma över 5km på 10 min idag.

 

 

Håll tummarna !!!

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards