•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Michael - 29 januari 2014 15:45





Ganska länge sen jag gnällde av mig...

Många andra som gör det så då kan jag göra det

med gott samvete.

 

 

Öppenpsyk... Psykolog !

Arbetsförmedlingen... Psykolog !

Fotvård... Skadade fötter !

 

 

Har t.o.m försäkringskassan på min sida och som

bad mig att be läkaren sjukskriva mig minst 2 månader till.

 

 

Hoppas på att få en operationstid godkänd

så kanske jag kan återgå till mitt läkande psykiskt.

Säger inte att jag lider mer än andra men har kanske mer

i ryggsäcken än många som jag vill bli av med...

 

 

Försöker med tillsikt att se ljust på framtiden.

Har vissa själar som gör sitt yttersta för att ge mig

positiva dunkar i ryggen och dom är guld värda...

 

 

Nu försöker jag även att ruska liv i frugan så vi

kan komma till affären och handla middag.

Har ingen större lycka dock för hon har varit igång

sen 05:30 imorse och rundvandring i centrum i denna kylan

gör henne en aning spak.......

 

 

Gör ett nytt försök !

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards