•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under januari 2014

Av Michael - 2 januari 2014 16:06

 


JAG BER INTE OM MYCKET...


Av Michael - 2 januari 2014 14:30



Hinner inte med...

 

 

Drar i bomsen och hämtar andan.

Näää nu ljög jag en aning, ingen bra start på det nya året.

Fick rusa till garaget och bära varor.

 

 

Tillbaka till min fustration...

Längtat efter att få se en film, ingen lust eller pengar till Bio

och hur kul är det att gå själv ?

 

 

Filmen släpps, jag jublar inombords

tills jag ska starta filmen som först tar 5 minuter innan

den startar och när den väl startat så går en 30 sekunder och

sen stannar den och hur rolig blir den filmen över 2 timmar lång......

 

 

 

      
  

Av Michael - 1 januari 2014 20:17

  Som ni kanske missat så KANSKE stundar

en operation för min del. Vill egentligen inte ha några förhoppningar.

Blev mer eller mindre lovad annan operation av läkare (GBP)

men den sket sig för jag var inte tillräckligt fet...

 

 

Resan startade 2oo3 då jag vägde 144 kilo sen har det

vandrat ner till nuvarande 110 kilo. Sökte för några år sen

en operationstid för en GBP men nekades eftersom mina värden var för låga.

 

 

Nu pratade jag för några veckor sen med min diabetessköterska

som i sin tur skulle prata med min läkare om nytt försök men med en annan metod och av andra orsaker.

I måndags fick jag ett brev där jag ska fylla i en blankett och sen

får jag bara hoppas och det känns som att DENNA gången kan det bli verklighet...

 

 

Kan ske var som helst men jag bryr mig inte.

Kom gärna med frågor om varför jag inte bantar, tränar

eller gör mågot åt det så ska jag med glädje besvara varför...

 

 

 

 

Sätter mig ner och drömmer vidare.............

 

 

 





  

Av Michael - 1 januari 2014 13:46





Eller vilken morgon föresten.

Jag vaknade 12:35 så morgonen var ett minne blott.

Leo var stormförtjust påpekade frun för han VILLE gå ut imorse.

 

 

Igår natt var ingen höjdare.

Ingen tid för behoven utan drog henne fram som

ett slädekipage.

 

 

Sen frukost och inga planer för dagen.

Skulle vilja ut och fota så vi får se vilket humör

vi båda hamnar på under dagen...

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards