•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Michael - 9 februari 2014 22:40





En nära vän bad mig att fortsätta så hon får läsa mer

om hur det går med hundarna här hemma.

TROR du inte jag har ett liv eller ? ;o)

 

 

Leo springer runt och piper hela tiden men som tur är

låter han henne vara längre stunder. Hon morrar åt honom

så fort han närmar sig så hon torde va trött nu.

 

 

Fick frågan om hennes "tillstånd" och hur svarar man på det

när en annan mycket nära vän anser jag skriver opassande vissa stunder.

Kan väl säga som så här: (Inga yttre blödningar & svullen) sen lämnar vi detta ämne för idag.

 

 

På tal om trötthet...

Ska nog ta spruta, näsdroppar och krypa till sängs.

Skallen känns lika tung som ögonlocken.

 

 

Ciaaaaaaaaaaao....

Av Michael - 9 februari 2014 20:26






30 minuter först i hundgården.

Sen fick Vilda följa med hem och han har inte stoppat

in tungan ännu. Han flåsar som en travhäst och Vilda ligger och sover.

 

 

Han ligger ena stunden, reser sig och Vilda morrar

då lägger han sig direkt och piper som en gammal bildörr.

Undrar hur han ska orka med detta eller om han stupar efter sista

promenaden och den får dom INTE göra tillsammans...

 

 

Herregud...

Skämten haglade i hundgården och aldrig

har man haft så roligt av en sådan situation...

Tror jag kommer somna fortare än Leo, frågan är om jag måste

sova på nedervåningen eller om de går bra utan.

 

 

- Fan va gott jag inte bor hemma (säger dottern)

Härligt att se Vilda hoppa på Leo lite så blir det lite

jämlikt. Så fort hon reser sig och går iväg så sitter han

som bränt gummi i pälsen, det går inte att skilja dom åt...

 

 

Näää...

Nog om bordellprat.

Lite mer tv sen får det bli att krypa ner i sängen.

Önskar er en riktigt god natts sömn.....

 

 

 

    

Av Michael - 9 februari 2014 14:41





Fick ett mindre tokryck och städade.

Efter 1 timma sa kroppen ifrån men fick gjort massa.

Tyvärr fick jag en skallebank som jag inte haft sen 8-9 års ålder

då en nemesis ansåg det vara roligt att bulta mitt huvud

som en basketboll på ett betonggolv i vår trappuppgång.....

 

 

Kan lova det gjorde ont i veckor efteråt.

Lika ont har jag haft idag och det är inte roligt.

Annars har dagen bara vandrat på.

Fick dammsuga, kasta sopor, plocka undan så kanske

får jag en guldstjärna i boken intill frugans alla miljoner......

 

 

Hoppas det blir middag snart för magen känns tom

som det är just nu. Blev bara en banan till frukost och med

facit i handen så kanske det var en aningen för lite.

 

 

Lite soffhäng nu...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards