•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Michael - 10 februari 2014 21:29






Förutom besöket (Vilda) så var denna helgen

en mindre, nej stor katastrof för min del.

 

 

Det fortsatte även idag.

Och när det är som värst finns ingen att samtala med.

Snudd på att man ringer Jourhavande hjälpen bara för att

få höra någon som lyssnar.

 

 

Men istället kryper jag upp i soffan och bryter ihop.

Tillåtet sägs det men varför skäms jag för det ???

Lyssnar på en röst som säger "inte bara du som lider"

sen den andra rösten som skriker "SLÄPP UT DET" och sen den

3;e rösten (jag själv) som sluter öronen och gråter som en skadad

skolpojk.....

 

 

Du skriver öppet, du skriver bra, du vågar dela med dig.

Ja jag har ingen annan som jag kan prata med.

Det känns så just nu.

Känner mig inte redo att spilla ut mitt inre och dränka en vän

i tårar........

 

 

Torkar tårarna och gör iordning

brödrosten. Tack för att ni lyssnar, läser, orkar med...

 

 

 

 

Av Michael - 10 februari 2014 14:05


 

 

 

 

Vaknade till varannn timme och vid 2 hade jag

en grymt opassande pulserande huvudvärk.

Skall tilläggas att varje gång jag vaknade till hörde jag

Leo´s pipande nere vid trappan.

 

 

Fick till slut gå upp runt halv 7

för varken huvudet eller öronen orkade mer...

Tog ut Vilda på en runda redan tidigt och hon ville ut

med frugan igen efter 10 sen har det gått lugnt till.

 

 

Nyss fick dom en svalkande stund på framsidan.

 

 

          Söta är dom trots att dom är fullkomligt  utmattade...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards