•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Michael - 11 februari 2014 20:38





Lämnade ifrån mig ett skrivbord.

Skänkte en bukett rosor till en vän som står mig riktigt nära

och som firar (hoppas jag) sin födelsedag på fredag...

 

 

Känns gott i själen när man ser ett leende.

Man vet att glädjen är äkta och gesten uppskattad.

Det får mig att läka inombords...

 

 

 

 

 

Av Michael - 11 februari 2014 12:00





Man kan nästan tro jag och Leo

är tvillingsjälar. Deppar jag så hänger han med hakan

men tröstar mig alltid.

Hur gör dom, hur vet dom ?

 

 

Känner mig lite piggare idag.

Eller psyket är piggare men kroppen är aptrött.

Halvslumrat i soffan till och från och tittat ut och

fantiserar om vad jag ska kunna hitta på nu och till våren i trädgården för det ska ske ändringar där ute var så säker.

 

 


VILL göra om växthuset, VILL höja upp rabatterna och jag

SKA försöka se till att det blir gjort. Ska göra det med små steg

och inte stressa fram det så kanske det kommer gå vägen.

 

 

Näää mina vänner...

Dagen går vidare !

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards