•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Michael - 24 februari 2014 23:28





Svårt att anpassa sonen dock...

 

 

Han har haft sitt sportlov nu och mer eller mindre

suttit vid sitt 360 med paus för dusch, middag, sovmorgon.

Det mest svåra nu är att få honom förstå att det är skola som gäller

nu även om hans Online kompisar har sitt lov nu....

 

 

Jag har nog lika svårt för anpassning...

 

 

Jag ska orka komma upp efter 3-4 timmars sömn.

Ska orka hålla mig vaken på förmiddagarna så gott det går.

Imorgon kommer min nya prövning.

Imorgon ska jag till AF för möte med handläggare och deras psykolog.

 

 

Dags att försöka sova då...

 


Kommer kanske inte gå så lätt eftersom jag är som jag är.

Mina största problem är att jag kan inte sluta tänka så mycket.

Frågor dyker upp och vissa stunder känns det som jag

måste besvara dom innan jag kan somna......

 

 

Z Z z z z z z. . . . . .

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards