•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under februari 2014

Av Michael - 1 februari 2014 13:12






Vaknade före klockan ringde...

Leo var helt ovetandes men väl ivrig till att vilja gå ut.

Höll honom på halstret tills klockan slog 10:15 då kopplade

jag honom och vi begick oss till hans första riktiga dejt...

 

 

 

Han tröttade ut sig en aning innan mötet trodde jag men

han var som en energizer kanin i 45 minuter efter att

Prinsessan Vilda kom till hundgården. Han var efter henne

från det att grinden stängdes och han accepterades...

 

 

Nu hoppas vi att det ska gå bra vid löpet med.

När vi kom hem så tömde Leo vattenskålen på 5 röda

och slocknade på vardagsrumsgolvet efter en Dentastix.....

Han har fortfarande inte riktigt hämtat sig men är på gott humör.

 

 

 

Kan gissa att han har trevliga drömmar.

Vilda är en underbart söt liten Prinsessa och var

förvånadsvärt tålmodig med min lille klump.

För mig blir det soffhäng, ishockey på TV4, laga köttfärssås

och sen mer soffhäng......

 

 

Samma hos er ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards