•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Michael - 11 mars 2014 22:49





  • Drömmar... Är det meningen att alla drömmar skall slå in ? Vad händer efter att drömmar slagit in ? Fortsätter man att römma om nya saker eller drömmer man att behålla dom som väl slagit in till slut ? Fattar ni va det snurrar i skallen just i dagsläget.

 

  • Fantasier... Ja det är nog samma som drömmarna fast ändå inte. Mina fantasier är drömmar som aldrig kommer uppnås eller som egentligen är saker som bara får mina tankar att skena iväg.

 

  • Verkligheten... Närmar sig och den skrämmer mig på olika sätt. Hur ska jag hantera den delas mellan HUR och OM jag verkligen kan hantera den eller om jag kommer halka ner till startlinjen igen. Verkar inte kunna komma ur mina negativa tankebanor och det gör att jag inte KAN lämna startblocken utan står tramsigt kvar och envisas med att misslyckas med allt jag vill göra och det suger fett...

 

Ett av felen är att jag sätter ett mål, planerar vad och när jag ska göra det och när väl dagen kommer så har jag inte samma lust och ork som jag hade dagen jag planerade. Ska sluta planera flera dagar före och försöka ta dag för dag istället. Ska börja nu ikväll och jag startar med att planera min sänggång. Frågan är om jag ska väcka min sovande fru eller låta henne ligga kvar i soffan. Hon är ju ändå ledig imorgon och det sägs att man INTE ska väcka den björn som somnat (eller nått sånt) så nu säger jag god natt...

 

 

 

                         

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards