•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Michael - 14 mars 2014 15:26






Hur kan ni kvinnor tycka det är så roligt att springa från butik till butik utan att tröttna eller sakta ner det minsta ??? Helt obegripligt !

Lämnade in cykeln på service sen tog jag mig genom 3 butiker och sen avanmälde ryggen sig och tog helgledigt.

 

 

Ännu en helg man är "singel" hemma med sonen och frun är på

kurs igen... Sonen njuter av sitt fredagsmys och jag gör ALLT för att hålla mig vaken.

Regnet vräker ner så jag kan lika bra kasta mig ner i soffan med lite

ostbågar och hoppas det finns något mer spännande än små
 söta kattungar på tv annars somnar jag tvärt...

 

 

Köpte blommor som jag hade tänkt plantera men det sade regnet nej till.

Får hoppas på bättre väder imorgon så dom får komma ner i blomlådan...

Alltid mysigt med färger så det blev mörk lila, gult & narcisser. (fotar imorgon)

 

 

Tar en banan och sjunker ner i soffan.

Ungefär det jag får i mig just nu.

Testade "donken" idag och var ärligen äcklad efter att vi inte varit

där på flera månader så det lär dröja igen...

 

 

Tack för ordet....

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards