•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Michael - 19 mars 2014 22:09






Det slog mig igår...

Under matchens gång att jag saknade något.

Avsaknaden gnagde i mig och det fanns inget jag kunde göra.

 

 

Dom få gångerna som jag åker på hockey

så brukade mamma alltid ringa under matchen.

- Kom ni fram säkert ?

- Ja mamma !

-  Va står det i matchen ?

 

Och som oftast trots att vi var hemma efter 00:00

på natten bad hon oss att

- Ring när ni är hemma...

Hon gick inte och la sig förrän vi var hemma.

 

 

Smärtan är olidlig just nu...

Saknaden river som ett öppet sår.

Känner hur tårarna klumpar sig i tårkanalerna under tiden jag skriver.

Halva dagen har jag spenderat sovandes i soffan eftersom magen varit dålig och gårdagens sena hemkomst så nu är jag sådär lagom halvpigg och ska göra

rent akvariet här i hallen på nedervåningen.

 

 

Önskar er alla och envar riktigt god natt...

 

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 19 mars 2014 13:56

 





Sopa på...

 

Började med att bilen bråkade.

Knappt 7-8 minuter hemifrån släppte ena torkarbladet.

Visade sig vara fel fäste så det byttes.

- Bäst kolla andra med...

Torkararmen lyftes och ner föll torkarbladet även där med fel fäste.

 

 

Kom fram till Karlstad strax före 18:30...

Mötte upp en kompis ja inte träffat sen första Bomstad 2004.

Sms:ade till och från under matchens gång sen som de sägs i Värmland

tydligen så "tölade" i pauserna...

 

 

Färjestad vann med sköna 4 - 2 och har nu 2-o i matcher.

Vi drog genom shopen före "Donken" sen bilresa hem.

Den var inte alls spännande eftersom hustrun jobbat heldag och

färden hem blev en aning vinglig...

 

 

Många syrestopp blev det så hustrun fick vakna till

en aning och sträcka på benen.

Vi somnade alla 3 fort och t.o.m sonen som egentligen var tveksam

till det hela satt hela tiden och mumsa dillchips, grillad korv och kolla

mellan allt klappande sa imorse

- Tyckte det var roligt på hockeyn igår...

 

 

Nu ska jag mycket sakta mota mot trolig magsjuka

med film och middag...

 

 

     

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards