•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Michael - 23 mars 2014 21:51






Vet inte om man ska skratta eller gråta...

Jätteskönt att sitta ute i solskenet men så fort den

duckar bakom molnen inser man att det blåser svinkallt och man kryper

djupare in i jackan.

 

 

Sen så ska ju prinsen ha uppmärksamhet när man väl är ute.

Han visar tendenser i samma spår som korna vid utsläppet så han har

med stor sannolikhet vårkänslor han med....

 

 

ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA? - NEJ FÖR FAN LÅT OSS VARA....

 

 

Tog mig en kort cykeltur till Zookällaren och

planerade inför framtiden. Ska bli riktigt roligt och se hur det kommer se ut

men jag får vänta några dagar tills dess.

 

 

Skulle vilja röra mig ute på baksidan men jag

får snällt vänta på att det torkat upp lite bättre annars

ser det ut som man har kört Novemberkosan...

Behöver få rensat bort skräpet från i somras så vi kan njuta av

årets nya färger.

 

 

Men nu tv sen sängen...

 

 

         

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards