•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Michael - 26 mars 2014 23:26





Till dig som gillar att

både bli inspirerad och inspirera andra

kan gå med min grupp...

 

 

INSPIRERA

 

 

 

Av Michael - 26 mars 2014 16:35






Kort sovmorgon trots en riktigt usel natt.

Första frågan jag ställde när jag kom ner var:

- Står huset kvar i samma kommun ?

Trodde allvarligt att huset hade skiftat riktning för inatt

var det starka vindar utanför...

 

 

Ringt och fått svar på många av mina frågor.

  • Öppenpsyk - Väntar på tid hos psykolog.
  • Kirurgmottagningen Uddevalla - Ny tid bokat för konsultation.
  • OTA - Bokade en tid men fick en ny p.g.a avbokning så svärmor ska skjutsa mig imorgon 08:45.

 

Ska även boka tid för att förnya läkarintyg och även få mina recept förnyade.

Livet kunde vara lite mindre stressigt för jag tror ärligt att jag fick stressfrakturer igår efter att vi kom ut ur en butik förlorade jag känsel/styrka i höger ben och kunde inte stödja på benet under ca. 100 meter till bilen.

 

 

Smider planer och planerar.

Hustrun fyller snart år, efter det ska hon och dottern resa

till landet-där-alkoholen-säljs-billigt-och-bilar-packas-till-bredden eftersom

dottern tar studenten till sommaren.

Redan nästa vecka hoppas jag på en del förändringar men hur stora får jag

se när den dagen gryr...............................

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards