•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 april 2014

Av Michael - 15 april 2014 23:50






Ny runda till NÄL igen.

 

 

Inte så allvarligt som tur är men väl så

nödvändigt. Ska prova ut mina nya skoinlägg.

 

 

Mina fötter måste räddas och jag hoppas att

detta är en bit på vägen.

Haft en bättre dag än gårdagen och det vill inte säga lite.

Haft strålande solsken och nästan klarblå himmel.

 

 

Satt ute korta stunder i solen och även Leo

fick extra promenader idag för det gick inte att sitta inne

en dag som denna även om jag inget gjorde.

Verkar som värmen ska stanna till efter påskhelgen

så det var alltid något positivt...

 

 

Får hoppas på lite extra-jobb denna veckan.

Grannar behöver hjälp så dags att kavla upp ärmarna.

Men nu ska jag krama kudden och ställa klockan............

 

 

God natt gott folk !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards