•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Michael - 16 april 2014 21:29






Kan någon trycka på stoppknappen ?

 

 

Är kanske för snäll men vill ändå ha saker att göra.

Vill inte sitta sysslolös och grubbla.

Kan inte hur jag än vill återgå till arbetet förrän

jag fått ordning på mitt socker.

 

 

Inte vill jag heller ge mig in i för många saker

för då pajjar magen direkt.

Hoppas på kortvarigt regnväder imorgon så jag får lite gjort.

In med björkris, vide och fjädrar... (tänkte plocka en fiskmås)

 

 

2 Grannar vill ha hjälp med att högtryckstvätta

så det ska jag göra med hoppas jag.

Gräva upp en kärleksört jag tröttnat på skall skänkas till grannen.

 

 

Ja allt detta ska jag hinna med OM bara

vädret tillåter. Sen senare på kvällen ska jag hinna med och se finalhockey.

Sen ska mitt knä hålla ut, finns inget roligt att berätta som vanligt

känns som kroppen förfaller som barken på ett träd.

 

 

OLD MAN....

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards